04 november 2022
Starttijd:09:30 uur
Eindtijd:18:00 uur
Locatie:Cultuurhuis, Kerkplein 2, Doorn
Voor een nieuwe, moderne gemeentelijke dienstverlening lijken 3 dingen belangrijk te zijn. Transparantie informatie-uitwisseling op basis van Common Ground, het gebruik van generieke standaarden en een goed partnerschap tussen Dienstverlening en Informatiemanagement. Tijdens de kwartaalbijeenkomst van 4 november gaan we op deze onderwerpen in, bekijken we de stand van zaken (wat werkt er al goed) en werpen we een blik in de toekomst.
Onze leden vragen we nadrukkelijk om hun partners vanuit informatiemanagement mee te nemen. Want we hebben elkaar nodig om van digitale dienstverlening een succes te maken. Zowel jij als je informatiemanager kunnen zich aanmelden via de knop onderaan deze pagina.
Heb je je al eerder aangemeld? Dan krijg je hierover een aparte e-mail.
Hieronder staat het voorlopige programma. Deelnemers krijgen een paar dagen van tevoren het definitieve programma.
9.30 uur: Ontvangst met koffie en thee
10.00 uur: Welkom door Jorinde ter Mors (voorzitter VDP) en een wethouder van gemeente Utrechtse Heuvelrug
10.20 uur: Stand van zaken Common Ground door bestuur VDP en Mathieu Rutten (IMG en CIO-beraad)
12.30 uur: Lunch met lunchwandeling
14.00 uur: Parallelsessies over
15.30 uur: ‘House of Commons’ – interactief debat begeleid door Liesbeth Houben (bestuurslid VDP)
16.30 uur: Verenigingszaken en afsluiting door Jorinde ter Mors
16.40 uur: Netwerkborrel tot uiterlijk 18.00 uur
Cultuurhuis Pleiade
Kerkplein 2
3941 HV Doorn
Je kunt de routebeschrijving hieronder downloaden.
Tot en met 27 oktober kunnen jij en je informatiemanager zich aanmelden via de knop hieronder. We kunnen dan op tijd het juiste aantal deelnemers doorgeven, zodat er voor iedereen koffie, thee, lunch en borrel is.
Ook als je de Outlook-uitnodiging voor de kwartaalbijeenkomst geaccepteerd hebt, is het nodig om je ook nog op te geven via onderstaande knop. Alleen dan tellen we je mee als deelnemer.